منوی سایت
منابع معتبر برای پیشرفت نگارش در آیلتس
  • 1400-12-14
  • 3065

منابع معتبر برای پیشرفت دررایتینگ آیلتس راهی میان بر برای رسیدن شما به نقطه موردنظر و نمره دلخواه شماست. معمولا مهارت رایتینگ در آیلتس یکی از چالش برانگیزترین بخش های آزمون آیلتس است. آزمون آیلتس از ۴ بخش اصلی که شامل سنجش چهار مهارت اصلی زبان است تشکیل شده است. این ۴ مهارت شامل Speaking، Listening، Reading و Writing می باشد. برای تمامی این مهارتها منابع بسیاری وجود دارد اما در این مطلب قصد داریم چند مورد کاربردی و متفاوت را به شما معرفی کنیم.

1- کانال یوتیوب E2 IELTS : این کانال یوتیوب ده ها ویدیوی بسیار مفید و ارزشمند دارد که ممتحن سابق آیلتس نمونه های متعدد رایتینگ افراد با نمره های 5-9 را بررسی می کنند که میتواند برای شما به عنوان داوطلب در آزمون آیلتس بسیار کاربردی و پر از نکته باشد تا با اشتباهات رایج دیگر داوطلبین آشنا و یاد بگیرید تا این موارد را در نوشته های خود تصحیح نمایید.

2- سری کامل 16 جلدی IELTS Cambridge 

3- سایت Theconversation در این سایت تعداد زیادی مقالات کوتاه و بلند بسیار مناسب منتشر شده که میتوانید بخوانید تا با سبک نگارش صحیح آشنا شوید. در نطر داشته باشید اگر به صورت مداوم هر روز تنها یک مقاله با دقت مطالعه نمایید بعد از چند ماه به وضوح تاثیر مثبت آن را در نوشته های خود خواهید دید.



مطالب مرتبط

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.