منوی سایت
آشنایی با اپلیکیشن ELSA Speak
  • 1400-09-15
  • 2013

هر شخصی روش منحصربه فردی را برای تقویت زبان انگلیسی می‌پسندد. اگر یک کودک خردسال حرف زدن را از نگاه کردن و گوش دادن به صحبت‌های والدینش یاد می‌گیرد، شما هم می‌توانید از همین روش برای یادگیری درست و مؤثر یک زبان جدید استفاده کنید.

یکی از اپلیکیشن هایی که میتواند به شما در یادگیری و از همه مهم تر تلفظ درست کلمات به صورت یک به یک و هم چنین مکالمه کمک کند اپلیکیشن السا (Elsa) است که میتوانید خیلی راحت نسخه آیفون و اندروید این اپلیکیشن و دانلود کنید. این اپلیکیشن تلفظ درست کلمات را به شما می آموزد و هم چنین ازشما میخواهد تا کلمات را به صورت یک به یک و یا داخل مکالمه تکرار کنید و‌ از همه مهم تربه شما فیدبک‌ میدهد و تا خطاهای خود را اصلاح کنید.

هوش مصنوعی السا اسپیک گوش بسیار دقیقی برای تشخیص صحبت‌ها دارد. بنابراین اگر از تلفظ حروفی مثل th یا ea شما ایراد گرفت اصلا تعجب نکنید. یکی از محورهای تمرکز اپلیکیشن دقیقا این است که لهجه آمریکایی و تلفظ درست کلمات را به شما یاد بدهد. حتی یک سری تمرینات هم به طور ویژه برای ابراز درست احساسات (با گرفتن لحن مناسب) و بالا و پایین بردن صدا روی یک سری حروف خاص در نظر گرفته شده که واقعا عالی هستند.

 یکی از نکات مثبت این اپلیکیشن این است که خیلی از موضوعات روزمره را پوشش میدهد و شما در موقعیت های مختلف  میتوانید کلمات و عبارات جدید بیاموزید. از مرایای دیگر این اپ این است که سطح پیشرفت شما را نمایش میدهد و باعث میشود متوجه میزان پیشرفت خود در طول آموزش باشید.  برای آزمون های مختلف مثل آیلتس، تافل و حتی ESL هم میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید.


لینک دانلود نسخه اندروید

لینک دانلود نسخه آیفون


مطالب مرتبط

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.