منوی سایت
چرا باید آزمون تعیین سطح زبان بدهیم؟
  • 1400-02-26
  • 933

حتما برای شما هم پیش آمده که برای ثبت نام در کلاس های آموزش زبان انگلیسی به موسسات زبان مراجعه کرده باشید و در اولین قدم از شما درخواست کردند که اول باید تعیین سطح شوید! شاید برای شما این پرسش در ذهنتان شکل گرفته که تعیین سطح چیست و چرا باید تعیین سطح انجام بدهم؟

تعیین سطح جامع و دقیق پیش نیاز اساسی شرکت در دوره های آمادگی آزمون آیلتس میباشد‌. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت آیلتس کرج و یا تماس تلفنی با ما زمان تعیین سطح انتخاب فرمایید.در جلسه تعیین سطح که معمولا توسط مدیریت مرکز آیلتس کرج برگزار میگردد به شما مشاوره دقیق و درستی در رابطه با انتخاب مسیر درست و برنامه منظم درسی و کلاسی ارائه میشود.

در این جلسات با توجه به زمان شما برای کسب مدرک و  با توجه به سطح زبانی که در آن قرار دارید کلاس های خصوصی و یا گروهی به شما پیشنهاد میشوند.

کلاس های گروهی برای متقاضیانی که زمان لازم را دارند و میخواهند به صورت مستمر و ممتد به تحصیل در زمینه آیلتس بپردازند پیشنهاد میشوند و کلاس های خصوصی اغلب برای افرادی که زمان کمتری دارند و نیاز دارند هر چه زود تر برای کسب مدرک اقدام کنند.سپس در طول دوره تحصیل، برنامه ی درسی توسط اساتید به شما داده میشود و فرایند پیشرفت شما چک میشود و به شما بازخورد داده میشوند. همچنین شما میتوانید در مرکز ما با مشاوره مدیریت و اساتید زمان های مناسبی را برای آزمون های آزمایشی خود انتخاب کنید تا تجربه ی واقعی آزمون را داشته باشید.

و در نهایت شما به راحتی میتوانید بدونه نیاز به مراجعه به شهر های دیگر در همان محیطی که کلاس شرکت کردید و آزمون های آزمایشی گذراندید آزمون اصلی خود را بگذرانید. مرکز ما تحت عنوان آفسایت آیلتس تهران اقدام به برگزاری آزمون های اصلی برای متقاضیان عزیز میکند. 

با ما همراه باشید

مطالب مرتبط

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.