منوی سایت
ده اپلیکیشن برتر آموزش زبان انگلیسی در سال 2021
  • 1400-01-31
  • 3294

ده اپلیکیشن برتر آموزش زبان انگلیسی در سال 2021

سعی کردیم با تهیه لیستی از بهترین اپلیکیشن های زبان انگلیسی در جستجو را برای شما آسان تر کنیم. احتمالا برحی از این موارد را میشناسید اما باقی گزینه های کاربردی هستند که میتوانید استفاده کنید.

1. اپلیکیشن Memorise

اپلیکیشنی که بر اساس آموزش لغت طراحی شده است. به صورت خلاقانه، بازی و تصاویری دارد که شما را قادر میسازد لغات را به خاطر بسپارید. روش یادگیری در این برنامه براساس ایجاد ارتباطات خنده دار یا عجیب و غریب با کلمات مورد مطالعه است. میتونید به راحتی با کاربران دیگه رقابت کنید و امتیاز کسب کنید. اگر تازه با این برنامه آشنا شدید ، ممکن است مدتی طول بکشد تا با آن ارتباط خوبی بگیرید، اما پس از آن به سرعت شروع به یادگیری میکنید و میتواند تجربه لذت بخشی برای شما باشد.

 اپلیکیشن Memorise  : از اینجا دانلود کنید.


2. Lingualift

اگر میخواید جدی تر زبان بخونید این اپلیکیشن چیزیه که لازم دارید. شما در این اپلیکیشن به اساتید واقعی دسترسی دارید و تکالیف شما تصحیح می شود.برای تعیین سطح دانش ما ابتدا یک پرسشنامه تکمیل میکنید و براساس آن نقشه راه و مراحلی که باید طی کنید مشخص می شود. علاوه بر آن میتوانید کتابهای معرفی شده توسط اساتید را بخوانید یا مسیر اختصاصی یادگیری خودتان را داشته باشید.

اپلیکیشن Lingualift   : از اینجا دانلود کنید.


3. Rosetta Stone

این اپلیکیشن بر اساس یک روش قدیمی اجرا شده و به نسبت باقی موارد تقریبا اولی برنامه ارائه شده به بازار است  :  با اینکه روشهای جدیدتر و بهتری برای یادگیری وجود دارد، این اپلیکیشن همچنان محبوب است.

اپلیکیشن Rosetta Stone    : از اینجا دانلود کنید.


4. Duolingo

این اپلیکیشن محبوب با بیش از 100 میلیون کاربر، با روش گیمیفیکیشن و یادگیریِ کاملا اعتیاد آور توانست یکی از کاربردی ترین روش های آموزش زبان انگلیسی باشد.

و نکته دیگر اینکه بسیاری از کورسهای دولینگو توسط مدرسین بومی طراحی شده است.

اپلیکیشن Duolingo     : از اینجا دانلود کنید.


5. Hello Talk

اگه موقع صحبت کردن استرس دارید و اینکار بری شما بسیار دشوار است این اپلیکیشن بهترین گزینه است زیا در یک مکالمه واقعی به شما کمک میکند تا به راحتی صحبت کنید.

از طریق این اپ میتوانید با یک شخص انگلیسی زبان که او هم به دنبال آموزش زبان شماست ، حرف بزنید. حتی میتوانید بهترین مکالمات و چت ها را در این اپ مارک کنید و به آنها دسترسی مداوم داشته باشید.

اپلیکیشن Hello Talk      : از اینجا دانلود کنید.


6. Mindsnacks

در این اپلیکیشن دروس یاده و کوتاهی وجود دارد که برای اینکه به آنها مسلط شوید تمرین هایی به صورت بازی طراحی شده که اگر یادگیری همراه با بازی رو دوست دارید این اپلیکیشن گزینه مناسبی برای شماست و چند زبان را با بازی های ساده به شما آموزش می دهد. (البته فقط برای آیفون)

اپلیکیشن Mindsnacks       : از اینجا دانلود کنید.


7. Busuu


این اپلیکیشن دوازده زبان را آموزش میدهد. اپلیکیشن رایگان است اما خیلی از بخش ها با خرید اکانت قابل دسترسی هستند. این اپ برپایه امتیاز دهی است و میتوانید براساس مشارکتی که دارید و هر سطحی که پشت سر میگذارید وارد مرحله بعد شوید.

اپلیکیشن Busuu        : از اینجا دانلود کنید.


8. Babbel


این اپلیکیشن در ابتدا آموزش گام به گام واژگان با کمک تصاویر است. سپس کلمات در عبارات مرتبط استفاده می شوند و گفتگوهای کوتاه متناسب با سطح دانش آموز تنظیم می شوند تا به سرعت در ایجاد مهارت مکالمه  به شما کمک کنند. این اپ مقداری جدی تر از اپ دولینگو برای یادگیری است.

اپلیکیشن Babbel         : از اینجا دانلود کنید.


9. Triplingo


همان طور که از نام آن مشخص است این اپ طراحی شده تا در مسافرت برای کمک به یادگیری هرچه سریع تر شما به دادتان برسد. یک گزینه مناسب برای بهبود مهارت اسپیکینگ. در نسخه رایگان این برنامه به تقریبا 15 درصد از منابع دسترسی دارید ویک منبع عالی و سرگرم کننده است.

اپلیکیشن Triplingo          : از اینجا دانلود کنید.


10. Hinative

در این اپلیکیشن یادگیری بر اساس یک سیستم  ارزیابی شده است که شما به روش های مختلفی کلمات را تمرین می کنید و از شما می خواهد آنها را ضبط کنید ، به زبان بیاورید و هجی کنید ، بنابراین بسیار مفید است.

اپلیکیشن Triplingo          : از اینجا دانلود کنید.


مطالب مرتبط

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.