منوی سایت
آزمون آزمایشی آیلتس(ماک آیلتس)
  • 1399-07-16
  • 5721

آزمون آزمایشی آیلتس که به آن امتحان ماک ‌آیلتس نیز گفته می شود، نمونه ی شبیه سازی شده از آزمون آیلتس می باشد که امکان سنجش دقیق نمرات در آزمون استاندارد را بدون پیچیدگی های ثبت نام آزمون رسمی و با هزینه ای بسیار کم فراهم می نماید.

تمام تلاش موسسه رهام بر این است که آزمون های آزمایشی آیلتس این مرکز، با در نظر گرفتن تمامی مراحل آزمون اصلی مانند پر کردن پاسخنامه ها، دستور العمل های روز آزمون، شماره داوطلبی و جزئیات دیگر، برگزار شوند تا داوطلبان درک صحیح و تجربه ای واقعی از آزمون  IELTS  داشته باشند.

لازم به ذکر است در مرکز رهام، آزمونهای آزمایشی در همان سالن برگزاری آزمون اصلی  برگزار می گردند و  بخش Listening با استفاده از هدفون های بسیار پیشرفته AKG  پخش میشود تا شرایط برگزاری کاملا مشابه شرایط آزمون اصلی باشد.

مزایای منحصر به فرد آزمون ماک در موسسه رهام

  1. استفاده از سوالات استاندارد و UNSEEN


 
مجموعه تست های استفاده شده در آزمون های آزمایشی آیلتس در موسسه رهام پس از طی فرآیندهای استاندارد سازی و بررسی مواردی همچون:

item distribution, item facility discrimination ,item و همچنین اطمینان حاصل کردن از construct validity با استفاده از پروسه های پیچیده ی آماری از جمله factor analysis و multiple regression  انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرند.

۲ رعایت سطح سختی و نمره دهی استاندارد
 
آزمون ماک  از نظر سختی، مشابه آزمون اصلی IELTS می باشد. میانگین نمرات دریافتی داوطلبین در این آزمون ها در سال های اخیر همواره با نمراتشان در آزمون اصلی هم خوانی داشته است.

۳ اعلام فوری نتایج
 
شما به سرعت و پس از شش روز کاری می توانید نتایج آزمون را دریافت نمایید. همچنین میتوانید با حضور در محل دفتر مرکزی رهام کارنامه تحلیلی خود را دریافت نمایید.

 ۴.  ارائه کارنامه تحلیلی همراه با فیدبک
 
یکی از ویژگی های منحصر به فرد این آزمون ارائه کارنامه ای است که نه تنها نمرات مهارت ها در آن ذکر شده اند بلکه ریز نمراتی که در کارنامه آزمون رسمی قید نمی شوند نیز به همراه  پیشنهادهای ممتحن ارائه می گردند.

  • ارائه مشاوره پس از آزمون


 
شما پس از دریافت نتیجه می توانید جهت مشاوره به متخصصین و مشاوران با تجربه آیلتس مستقر در موسسه رهام مراجعه کرده و راهنمایی های لازم جهت کسب نمره ی مورد نظرتان را دریافت و در صورت تمایل از مشاوره تلفنی بهره مند شوید.

6 تصحیح بخش Writing توسط پنل ممتحنین

هر Writing توسط حداقل دو ممتحن تصحیح می شود که این امر موجب بالارفتن reliability نمرات خواهد بود.

۸.  ثبت نام و تعیین وقت امتحان speaking به صورت آنلاین

شما می توانید کلیه مراحل ثبت نام در امتحان ماک موسسه رهام را به صورت آنلاین و از طریق سایت www.karajielts.com    انجام دهید.

 9 . برگزاری منظم و طبق تقویم سالانه

آزمون های ماک موسسه رهام،حداقل دو بار در ماه و طبق تقویم سالانه که از ابتدای سال طراحی شده است برگزار می شوند.

  1. 10. امکان برنامه ریزی بلند مدت برای شرکت در آزمون
     
    شما می توانید با توجه به زمان شرکت در آزمون اصلی، جهت ثبت نام در یک یا چند آزمون ماک موسسه رهام اقدام نمایید. به عنوان مثال اگر شما قصد دارید در آبان ماه در آزمون آیلتس شرکت کنید، از خرداد ماه می توانید آزمون های آزمایشی مورد نظرتان انتخاب کرده و ثبت نام نمایید.

 نحوه ثبت نام

ثبت نام در آزمون از طریق سامانه ی ثبت نام آنلاین به آدرس www.ieltskaraj.com     و همچنین مراجعه ی حضوری به تمامی واحد های موسسه رهام امکان پذیر است.

مطالب مرتبط

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.