منوی سایت
تابستان زمانی مناسب برای یادگیری زبان
  • 1400-05-17
  • 1355

تابستان زمانی مناسب برای یادگیری زبان

اگر دانش آموز یا دانشجو هستید فصل تابستان بهترین زمان ممکن جهت فراگیری زبان است چرا که دیگر درگیر امتحانات و تکالیف آموزشی خود نیستید. در دورانی که مدارس و دانشگاه ها فعال هستند به دلیل حجم زیاد تکالیف درسی زبان آموزان احتمالاً نمی توانند به خوبی زمان خود را مدیریت کنند. مزیت مطالعه زبان در فصل تابستان این است که در کنار سایر فعالیت های تفریحی خود می توانید با انگیزه بیشتر مشغول به یادگیری زبان باشید.

سعی کنید نقاط ضعف خود را تقویت کنید و برای مثال اگر دایره لغات کمی دارید از این فرصت استفاده کنید تا با برنامه ریزی درست در غالب جملات لغات جدید بیاموزید. یکی از راه های پیشنهادی استفاده از اپلیکیشن های متنع برای یادگیری است چراکه گوشی موبایل همه جا همراه شماست و میتوانید یادگیری همراه با گیمیفیکیشن و بازی داشته باشید. در رابطه با انتخاب اپلیکیشن مناسب قبلا مطلبی منتشر کردیم با عنوان ده اپلیکیشن برتر سال 2021 که میتوانید با مراجعه به آن انتخاب بهتری داشته باشید.

به طور کلی پیشنهاد میکنیم اگر قصد یادگیری زبان دارید و یا به زودی قرار است ازمون آیلتس را تجربه کنید با انگیزه و طراحی یک برنامه مدون این کار را آغاز نمایید. موسسه رهام با هدف همراهی و راهنمایی دانش آموزان و داوطلبین با طراحی دوره های اثربخش قصد دارد تا همراه مناسبی برای عبور از این مسیر در کنار شما باشد. با توجه به شرایط بیماری کرونا با برگزاری دوره ها و کلاسهای خصوصی به صورت آنلاین شما را همراهی میکنیم تا در شرایطی ایمن و در فضایی کاملا دوستانه به خواسته ها و اهداف آموزشی خود هر روز زندیک تر شوید.

جهت اطلاع از تمامی دوره ها شامل دوره های تک مهارت، دوره های گروهی، خصوصی و کارگاه ها میتوانید به این لینک مراجعه نمایید و جهت قبت نام آنلاین به راحتی از طریق سایت دوره مورد نظر خود را انتخاب و ثبت نام نمایید.

از طریق شماره های زیز نیز میتوانید با بخش آموزش موسسه در ارتباط باشید.

02632220830 - 02632242934





مطالب مرتبط

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.